Ga naar de hoofdinhoud

Werk slimmer en verdien meer deel 2: Is omzet plannen een natte-vinger-verhaal? | NL

Datum

-

Prijs

€ 0.00

Student Business School met een Business Seminars abonnement: ?45 per semester

Student Thomas More: ?30 per seminarie

Personeel Thomas More: gratis deelname

Alumnus Business School (afgestudeerd in 21-22 of 22-23): ?30 per seminarie

Externe deelnemer: ?45 per seminarie
Locatie

Op locatie

Mechelen (campus De Ham)

Inschrijven
Georganiseerd door Vormingscentrum Bedrijf, Organisatie en Toerisme
Thema’s

Communicatie

Marketing

Ondernemen

Marketing

Inhoud

Over de spreker:

Ilse Dieltjens, een ervaren businesscoach in de KMO-wereld, transformeerde haar eigen schrijnwerkerij tot een miljoenenbedrijf door financiële planning te verbinden met doeltreffende marketing. Als auteur van 'Werk slimmer, Verdien meer' onthult ze praktische tips om maximale winst te behalen, met een recht-door-zee aanpak.

Over het seminarie:

Een “winstgevend” plan, ofwel een marketingplan koppelen aan het financiële koppelen. Dat is échte magie!

We werken rond deze 5 topics:

  • Hoe meet je marketing?
  • Hoe koppel je financieel plan aan een marketingplan?
  • Hoeveel leads heb je nodig per maand om je omzet te halen?
  • Hoeveel klanten haal je uit dat aantal leads?
  • Wat is vervolgens onze omzetdoelstelling?
  • Conclusie: hoe maak je een slim werkend winstgevend plan?

Prijsopmerkingen

Student Business School met een Business Seminars abonnement: €45 per semester

Student Thomas More: €30 per seminarie

Personeel Thomas More: gratis deelname

Alumnus Business School (afgestudeerd in 21-22 of 22-23): €30 per seminarie

Externe deelnemer: €45 per seminarie